مناطق دیدنی قشم
نوشته شده توسط : ادمین

تنگه عالی محمد قشم در نزدیکی تنگه چاهکو به دلیل عملیات و پدیده های زمین به شکل دیوارهایی نمایان در این تنگه به وجود آمده که به آن تنگه آب نما نیز می گویند . تنگه عالی محمد قشم در بخش غربی جزیره در روستای چاهو قرار دارد ، افرادی که با تور قشم به دیدن این جاذبه های طبیعی می روند گیاهان زیادی را در این تنگه مشاهده می کنند که نشان دهنده وجود آب بسیار در این مکان می باشد . قسمت شمال شرقی گنبد نمکی نمکدان به تنگه عالی محمد قشم می رسد . مسافران تور قشم اردیبهشت 95 آنچه در این تنگه می بینند گسل و دره های کوچک و بزرگ متعدد می باشد .

 

پارک زیتون قشم از مکان های دیدنی قشم می باشد و جز بهترین پارک های این جزیره محسوب می شود و از لحاظ موقعیت مکانی در 2 کیلومتری جاده ساحای جنوبی به طرف غرب قرار دارد و نمایی زیبا از دریا قابل رویت است . پارک دارای امکانات ورزشی و تفریحی می باشد که به منظور ارتقا بستر گردشگری تور قشم فراهم شده است . امکانات پارک زیتون قشم عبارتند از زمین های ورزشی فوتسال،بسکتبال،والیبال ساحلی، رستوران ها که شما می توانید در رستوران های آن انواع غذاهای دریایی را میل کنید . در این پارک اجرای موسیقی زنده بومب و سنتی را می توان مشاهده کرد و مسافران تور قشم تعطیلات اردیبهشت 95 می توانند انواع محصولات صنایع دستی را به عنوان سوغاتی در پارک زیتون قشم خریداری کنند.

 





:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: مناطق دیدنی قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: